”Het mooie aan deze school is dat er veel onderling contact is. Kinderen uit groep 7 en 8 kennen ook de kleuters, en groeten ze enthousiast bij naam als ze elkaar tegenkomen (ook buiten school). En ouders worden betrokken bij de school. Bij de wekelijkse koffie-ochtend voor vaders hebben we regelmatig mooie gesprekken over opvoeding, omgaan met schermpjes, waarden die je wil meegeven, en veel andere thema’s.”



